flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Про результати проведеного інтерактивного опитування відвідувачів суду

08 листопада 2017, 16:54

Як повідомлялось раніше, Житомирський апеляційний адміністративний суд впродовж місяця проводив інтерактивне опитування громадян - відвідувачів суду.

Впродовж періоду з 10.10.2017 по теперішній час відвідувачами суду заповнено 56анкет: 2 – шляхом заповнення електронної форми, 54 – шляхом заповнення анкет власноручно в приміщеннях суду.

З 56 опитуваних: 51 особа була учасником судового процесу, 2 осіб – вільними слухачі, решта 3 осіб – відвідувачами.

На запитання, чи зручно діставатись з місця розташування вокзалу до суду «так» відповіли 36 респондентів,  «ні»- 10 осіб, ще 10 осіб утримались від відповіді.

Графік роботи суду влаштовує 52  особи, для 2 осіб - не має значення, і лише одну особу графік роботи суду не влаштовує. Не дала відповіді на це запитання – теж одна особа.

Повнотою наданої судом інформації в приміщеннях задоволені 40 респондентів, 13 осіб утримались від відповіді, 3 осіб бажає бачити на стендах більше інформації в зразках документів або вважають подану інформацію недостатньою.

На запитання щодо зручного користування веб-сторінкою суду «так» відповіли 36 опитуваних, 10 – зазначають, що не завжди легко знайти потрібну інформацію на веб-сторінці суду, 3 особам нелегко це здійснити та 7 осіб утримались від відповіді на дане запитання.

Крім того, 7 осіб вважають інформацію достатньою, 5 осіб хотіли б більше бачити інформації на веб-сайті суду стосовно справ, а саме: стосовно рішень, списку апеляційних скарг, результату розгляду та позовних вимог. 43 особи не зазначили недостатньої інформації.

Щодо комфортного перебування в суді для людей з обмеженими можливостями 30 осіб зазначили, що це можливо за умови присутності супроводжуючих осіб; 16 осіб відповіли, що зручно; 5 осіб незадоволені умовами в суді для таких осіб та ще 5 осіб не дали відповіді на дане запитання.

Санітарний стан приміщень влаштовує 52 відвідувача, 3 опитуваних  - не зовсім, 1 відвідувач утримався від відповіді.

Щодо організаційної роботи суду, а саме: стосовно вчасного отримання повісток учасниками процесу задоволені 46 респондентів, 1 особа незадоволена, не відповіли на це запитання 9 осіб.

Крім того,  28 осіб зазначають, що судові засідання починаються вчасно, 23 особи зазначають, що не завжди так відбувається, не відповіли на дане запитання 5 осіб. 

Ввічливими та професійними працівників суду вважають 48 осіб з числа опитаних, 3 осіб дають посередню оцінку, 5 осіб - утримались від відповіді.

До розгляду справ в режимі відеоконференції ставляться позитивно  30 осіб, 8 осіб  – негативно, не відповіли 18 опитаних.

Загалом, на запитання що можна покращити в суді для більш комфортного перебування в ньому, на думку відвідувачів необхідно заповнити штат суддів новими кадрами для швидшого розгляду справ, налагодити в повній мірі функціонування такої послуги як електронний документообіг між судом та учасниками судового процесу.

Інші відвідувачі хотіли б бачити позначення для другорядних приміщень та наявність їдальні в приміщеннях суду, а також гардеробну кімнату у осінньо-зимовий період. Решта опитаних утримались від відповіді на це запитання.

З метою покращення організації якості роботи суду та визначення комфортності перебування відвідувачів у приміщеннях суду планується продовжити роботу з опитування  відвідувачів суду на регулярній основі. 

 

Прес-служба суду