flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

В Житомирському апеляційному адміністративному суді підвели підсумки роботи з питань звернень громадян за 1- ше півріччя 2015 року

04 серпня 2015, 15:41

 Робота  за пропозиціями, заявами та скаргами громадян проводилась  за 1-ше півріччя 2015 року в суді з дотриманням вимог Конституції України та Закону України "Про звернення громадян",  протягом якого до Житомирського апеляційного адміністративного суду надійшло 10 письмових звернень громадян, що на 25 звернень, або на 71% менше, ніж за аналогічний період 2014 року, з них - 8 заяв та 2 скарги. 

Найбільш поширеною причиною  звернень громадян   є правова необізнаність громадян щодо порядку оскарження незаконних, на їх думку, рішень судів і порядку їх направлення до апеляційної інстанції. Іншою причиною, що зумовила  надходження звернень громадян, є відсутність у громадян інформації про рух справи та результатів апеляційного перегляду. Щоденно через прямі постійно діючі телефонні лінії  надходить близько 34 звернень громадян, що стосуються інформації щодо руху справ, на які оперативно реагує персонал суду.

Керівництвом ЖААС на особистому прийомі було прийнято 4 громадян. Крім того, головою суду Франовською К.С. проводився особистий прийом громадян у Рівненській області, на яку поширюється юрисдикція апеляційного адміністративного суду. Така форма роботи зі зверненнями громадян є дієвою і актуальною, особливо в апеляційному окрузі за місцем проживання громадян, які потребують соціального захисту та допомоги і проживають у віддалених північних районах.

            В суді працює «телефон довіри» та інтернет-приймальня, однак, звернень громадян через зазначені засоби зв’язку не надходило.

 

            Додаткову інформацію можна отримати у розділі -  «АНАЛІТИЧНІ ДОВІДКИ»