flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про стан виконання Житомирським апеляційним адміністративним судом Закону України "Про звернення громадян" у 2016 році.

 Статистичні дані свідчать, що протягом 2016 року до Житомирського апеляційного адміністративного суду надійшло 11 звернень громадян.

Із загальної кількості звернень 2 складають заяви, клопотання, 9 – скарги. Крім того, з-поміж 11 звернень становлять індивідуальні, 2- колективні.

Звернення громадян до суду надходили за допомогою поштового і електронного зв'язку, кур'єрської служби, передавались громадянами особисто або через уповноважених представників. Крім того, одне звернення надійшло за допомогою телефону гарячої лінії суду, у якому один із учасників судового процесу наголосив про порушення судом процесуального законодавства під час розгляду справи.

Громадяни у своїх заявах та клопотаннях викладали прохання про забезпечення об’єктивного і неупередженого розгляду справи, про захист інтересів сторін у справі. Скарги громадян стосувались порушення здійснення технічної фіксації судового засідання; порушення строків надсилання судового рішення, а також недотримання часу початку судового засідання.

Усі письмові звернення громадян розглянуто та надано відповіді у встановлені законодавством строки (у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребували додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання).

Звернень громадян у вигляді пропозицій (зауважень) з висловленням порад, рекомендацій щодо діяльності суду протягом 2016 року не надходило.

Кількість надходження заяв, скарг наведено у діаграмі.

 

Крім того, до однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.

З метою належної організації особистого прийому громадян в суді затверджені графіки прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду. Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на офіційному веб-сайті суду. 

Упродовж 2016 року головою суду прийнято 3-х громадян з питань організації роботи суду.

У зв’язку з наданням керівництвом суду роз’яснень у ході особистого прийому, письмові звернення до розгляду не подавались. На всі звернення, що надійшли під час здійснення прийому, надано відповіді в усній формі.

За складеною практикою головою суду проводився виїзний особистий прийом громадян у Рівненській області, на яку поширюється юрисдикція апеляційного адміністративного суду, які потребують соціального захисту та підтримки і проживають у віддалених районах, зокрема, у північних районах округу. Як показала практика така форма роботи зі зверненнями громадян є дієвою і актуальною.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян для працівників апарату суду в лютому 2016 року проведено семінарське заняття на тему: «Основні положення Закону України «Про звернення громадян».

Робота зі зверненнями громадян у суді здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах в установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348. Облік звернень ведеться в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Крім того, до автоматизованої системи документообігу суду (КП «ДСС») також вносяться первинні облікові відомості, що стосуються звернень громадян.

У 2016 році розроблено нове Положення про організацію роботи із зверненнями громадян у апеляційному адміністративному суді з урахуванням Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції».

З метою дотримання вимог, викладених у Законі, на офіційній веб-сторінці Житомирського апеляційного адміністративного суду функціонує окрема рубрика (Звернення громадян), до якої увійшли усі матеріали пов’язані з даним напрямком роботи, та розміщена форма електронного звернення громадян.

Зважаючи на характер скарг, відділу організаційного забезпечення судового процесу та роботи керівництва суду необхідно покращити роботу із фіксації судового засідання та надсилання судових рішень, за необхідності провести заходи з підвищення кваліфікації працівників.

 

 

Статистично-аналітичний відділ