Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Впродовж періоду з 05.04.2017 по 30.06.2017 у суді проводилось опитування.
За вказаний період часу заповнено 23 анкети: 2 – шляхом заповнення електронної форми, 21 – шляхом заповнення анкет відвідувачами суду (учасниками судового процесу).
З 21 опитуваного: 5 осіб в суді вперше, 11 осіб – були учасниками судового процесу менше 10 разів, решта 7 осіб – учасники судових процесів більше 10 разів.
Якість та доступність інформації для відвідувачів суду в приміщенні суду найвищою оцінкою (за п’ятибальною шкалою) оцінили 12 опитуваних; для 9 осіб якість та доступність інформації знаходиться на достатньому рівні, 1особа поставила середній бал (3) за повноту інформації; 1 особа незадоволена якістю та доступністю інформації (оцінка 2).
На запитання щодо ефективності організаційної роботи суду 3 з 21 опитуваного оцінкою 3 бали (за п’ятибальною шкалою) оцінили вчасність початку судових засідань, 12 опитуваних оцінили вчасність початку судових засідань оцінкою 4 бали, і 8 осіб поставили оцінку найвищу оцінку (5 балів). Значна більшість опитуваних цілком задоволені своєчасністю направлення судових викликів та копій судових рішень ( 4 та 5 балів), 1особа не зовсім задоволена вчасністю направлення судових викликів, копій судових рішень та вчасністю початку судових засідань (оцінка 3). 2 особи не відповіли на дане запитання.
Більшість опитуваних вважають зручним графік роботи суду, для 2 осіб графік роботи суду не має значення.
14 осіб оцінили зручність та комфортність перебування в суді найвищим балом (5), 6 осіб поставили оцінку 4, а 3 особи – не відповіли на дане питання.
Доступність суду для людей з особливими потребами 1опитуваний оцінює на високому рівні,18- на достатньому рівні, 4– на недостатньому.
7 з 21 опитуваних вважають суд об’єктивним та неупередженим під час розгляду справи, жодна особа не дала негативної відповіді на дане запитання, 15 осіб не змогли відповісти на це запитання, 1 особа пропустила відповідь.
Майже всім опитуваним сподобалось ставлення працівників апарату суду до відвідувачів («відмінно» - 10; «добре» - 12). 1 особа залишилась незадоволеною.
На запитання яку інформацію про діяльність суду опитувані вважають актуальною не дано жодної відповіді.
Більшість опитуваних вважають, що якість роботи суду змінилась, 3 особи не відзначили змін у якості роботи суду, решта 7 не змогли відповісти на дане запитання.
З метою покращення організації якості роботи суду пропонується продовжити роботу з опитування відвідувачів суду.
Прес-служба суду