Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
19 липня 2017 року відбулись загальні збори працівників апарату Житомирського апеляційного адміністративного суду, під час яких було заслухано інформацію про діяльність апарату суду у першому півріччі 2017 року й визначено основні напрямки діяльності на друге півріччя.
На зборах були присутні голова суду К.Франовська , керівник апарату суду К.Бузань, заступник керівника апарату суду А.Збаражський, керівники структурних підрозділів – С.Ковтонюк, Н.Примак, О.Мозгових, О.Кирик, Ю.Шалуєв, П.Никончук та помічники суддів і працівники апарату суду.
Збори відкрила керівник апарату суду Катерина Бузань, яка наголосила на тому, що політика суду протягом звітного періоду залишалася незмінною в напрямку доступності, зручності, відкритості та прозорості судової влади, адже завданням кожного працівника суду є, в першу чергу, створення комфортної атмосфери для відвідувачів, допомога їм у вирішенні проблемних питань, залишення позитивного враження про судову установу та судочинство в цілому.
Зібрання працівників апарату суду продовжили виступи керівників структурних підрозділів апарату суду.
Так, заступник начальника загального відділу Сергій Ковтонюк доповів про роботу відділу, яка відбувалась відповідно до основних завдань та функцій, визначених Положенням про загальний відділ та іншими нормативними документами.
Зокрема, за I півріччя 2017 року зареєстровано 5922 документи - клопотання, заяви, копії апеляційних скарг тощо; прийнято і розподілено між суддями 3784 справи. У період виборчого процесу було організовано чергування працівників відділу у неробочий час.
Крім того, заступником начальника загального відділу відмічено належну роботу за результатами комплексної перевірки Державним архівом Житомирської області, що стосується організації діловодства в суді та архівного зберігання документів суду.
Заступник начальника відділу організаційного забезпечення судового процесу та роботи керівництва суду Наталя Примак прозвітувала про завантаженість та забезпечення розгляду справ в суді відповідно до норм чинного законодавства, розповіла про досягнення працівників в цьому структурному підрозділі та проблеми, з якими вони стикалися.
Виступ дав підстави для висновку про те, що в цілому робота у відділі була не досить раціонально організована та спрямована на максимальне підвищення ефективності правосуддя при мінімальних затратах праці.
Начальник відділу по роботі з персоналом суду Олена Мозгових доповіла про кількість кадрових змін за півріччя та роботу відділу в цілому, акцентувавши увагу на плинності кадрів в суддівському корпусі.
Начальник фінансово-економічного відділу Ольга Кирик повідомила, що протягом І півріччя 2017 року усі завдання, заплановані для виконання відділом у І півріччя 2017 році виконані вчасно, в повному обсязі та на належному рівні.
Юрій Шалуєв – завідувач складу господарського відділу - зазначив, що протягом даного періоду працівники відділу займались виконанням покладених на нього завдань, створюючи належні умови для праці, звернувши увагу працівників суду на бережливе ставлення до державного майна та економію електроенергії.
Начальник статистично-аналітичного відділу Павло Никончук підкреслив, що відповідно до рішення Ради суддів адміністративних судів України № 155 від 02.12.2013 та плану роботи відділу щомісяця забезпечувалось формування та подання інформації про основні показники здійснення судочинства. Також, начальник відділу звернув увагу на передові показники роботи суду щодо навантаження серед інших апеляційних адміністративних судів України.
Крім того, Павло Миколайович відзначив, що з метою ефективної взаємодії з помічниками суддів на даний час працівниками відділу розробляється нова методика щодо узагальнення судової практики в суді.
На завершення виступила голова суду Катерина Франовська,якаподякувала працівникам апарату суду за роботу, зазначивши, що у звітному періоді, попри всі труднощі, покладені на апарат суду непроцесуальні функції організаційного характеру здійснювалися належним чином, що допомогло забезпечити максимальне сприяння суддям при виконанні ними функцій із підготовки і виконання процесуальних дій.
«Незважаючи на те, що півріччя було для суду особливо складним у багатьох відношеннях, ми намагалися забезпечити високу ефективність функціонування суду. Я впевнена, що і надалі кожен з вас реалізовуватиме свої професійні можливості і здібності у повній мірі для тог, щоб приносити користь суспільству»,- сказала голова суду.
Прес-служба суду