Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Постановою Центральної виборчої комісії України від 18.08.2017р. №164 «Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 29 жовтня 2017 року» на неділю, 29 жовтня 2017 року, призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, утворених, зокрема, у 13 та 5 об’єднаних територіальних громадах відповідно Житомирської та Рівненської областей.
У зв’язку з цим з 9 вересня 2017 року в Житомирському апеляційному адміністративному суді буде встановлено особливий режим роботи для суддів і працівників апарату суду в позаробочий час, святкові і неробочі дні, а також напередодні дня виборів та в день виборів.
Приймання документів і адміністративних справ, пов’язаних з виборчим процесом, здійснюватиметься не лише у звичайний робочий час суду – з 9.00 до 17.00, але й у позаробочий час - до 21 години, у вихідні та святкові дні – з 9.00 до 18.00.
Такий графік роботи суду триватиме до завершення виборчого процесу.
За додатковою інформацією громадяни можуть звертатися за телефонами:
(0412) 481 602 – приймальня
(0412) 481 604 – канцелярія
(0412) 481 637 – факс
Адреса: 10002, м. Житомир, м-н Путятинський, 3/65
Електронна адреса: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головний спеціаліст із забезпечення зв'язків зі ЗМІ