Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Як повідомлялось раніше, Житомирський апеляційний адміністративний суд впродовж місяця проводив інтерактивне опитування громадян - відвідувачів суду.
Впродовж періоду з 10.10.2017 по теперішній час відвідувачами суду заповнено 56анкет: 2 – шляхом заповнення електронної форми, 54 – шляхом заповнення анкет власноручно в приміщеннях суду.
З 56 опитуваних: 51 особа була учасником судового процесу, 2 осіб – вільними слухачі, решта 3 осіб – відвідувачами.
На запитання, чи зручно діставатись з місця розташування вокзалу до суду «так» відповіли 36 респондентів, «ні»- 10 осіб, ще 10 осіб утримались від відповіді.
Графік роботи суду влаштовує 52 особи, для 2 осіб - не має значення, і лише одну особу графік роботи суду не влаштовує. Не дала відповіді на це запитання – теж одна особа.
Повнотою наданої судом інформації в приміщеннях задоволені 40 респондентів, 13 осіб утримались від відповіді, 3 осіб бажає бачити на стендах більше інформації в зразках документів або вважають подану інформацію недостатньою.
На запитання щодо зручного користування веб-сторінкою суду «так» відповіли 36 опитуваних, 10 – зазначають, що не завжди легко знайти потрібну інформацію на веб-сторінці суду, 3 особам нелегко це здійснити та 7 осіб утримались від відповіді на дане запитання.
Крім того, 7 осіб вважають інформацію достатньою, 5 осіб хотіли б більше бачити інформації на веб-сайті суду стосовно справ, а саме: стосовно рішень, списку апеляційних скарг, результату розгляду та позовних вимог. 43 особи не зазначили недостатньої інформації.
Щодо комфортного перебування в суді для людей з обмеженими можливостями 30 осіб зазначили, що це можливо за умови присутності супроводжуючих осіб; 16 осіб відповіли, що зручно; 5 осіб незадоволені умовами в суді для таких осіб та ще 5 осіб не дали відповіді на дане запитання.
Санітарний стан приміщень влаштовує 52 відвідувача, 3 опитуваних - не зовсім, 1 відвідувач утримався від відповіді.
Щодо організаційної роботи суду, а саме: стосовно вчасного отримання повісток учасниками процесу задоволені 46 респондентів, 1 особа незадоволена, не відповіли на це запитання 9 осіб.
Крім того, 28 осіб зазначають, що судові засідання починаються вчасно, 23 особи зазначають, що не завжди так відбувається, не відповіли на дане запитання 5 осіб.
Ввічливими та професійними працівників суду вважають 48 осіб з числа опитаних, 3 осіб дають посередню оцінку, 5 осіб - утримались від відповіді.
До розгляду справ в режимі відеоконференції ставляться позитивно 30 осіб, 8 осіб – негативно, не відповіли 18 опитаних.
Загалом, на запитання що можна покращити в суді для більш комфортного перебування в ньому, на думку відвідувачів необхідно заповнити штат суддів новими кадрами для швидшого розгляду справ, налагодити в повній мірі функціонування такої послуги як електронний документообіг між судом та учасниками судового процесу.
Інші відвідувачі хотіли б бачити позначення для другорядних приміщень та наявність їдальні в приміщеннях суду, а також гардеробну кімнату у осінньо-зимовий період. Решта опитаних утримались від відповіді на це запитання.
З метою покращення організації якості роботи суду та визначення комфортності перебування відвідувачів у приміщеннях суду планується продовжити роботу з опитування відвідувачів суду на регулярній основі.
Прес-служба суду