Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
20 лютого 2014 року відбулись загальні збори працівників апарату суду, на яких було підведено підсумки роботи апарату Житомирського апеляційного адміністративного суду за друге півріччя 2014 року.
Представники кожного структурного підрозділу прозвітували про виконану роботу. При цьому детально зупинялись на тих конкретних недоліках, над якими ще потрібно працювати, висловлювали пропозиції щодо їх вирішення та побажання щодо вдосконалення та покращення роботи в тих напрямках діяльності щодо організаційного забезпечення роботи суду, в яких вони працюють.
У своєму виступі начальник відділу організаційного забезпечення судового процесу та роботи керівництва суду Андрій Шакалов відмітив , що в зв’язку з тенденцією надходження меншої кількості справ порівняно з минулими роками на перший план роботи відділу постає питання дотримання якісних показників в роботі, а саме – дотримання вимог Інструкції з діловодства щодо правильного оформлення адміністративних справ, направлення копій процесуальних документів у встановлені законом строки. Також подякував працівникам відділу за належну співпрацю з іншими структурними підрозділами і помічниками суддів у період проведення позачергових виборів до Верховної Ради України та координацію дій з міжнародними спостерігачами місії ОБСЄ.
Начальник відділу інформаційного забезпечення судового процесу В’ячеслав Секушин доповів про забезпечення належної якості роботи автоматизованої системи документообігу суду на фоні регулярних змін, які вносились до нормативних документів про її функціонування. Звернув увагу на те, що наприкінці звітного періоду на відділ було покладено обов’язок по забезпеченню впровадження комплексної системи захисту інформації в суді і вже зроблено перші кроки в напрямку цієї роботи.
Олена Мозгових, начальник відділу по роботі з персоналом, звернула увагу, що у звітному періоді крім поточної роботи із забезпечення роботи з кадрових питань та проходження державної служби було здійснено заходи, пов’язані з обліком призовників та військовозобов’язаних. Оперативно підготовлено запити на виконання вимог Закону України «Про очищення влади».
Під час свого виступу начальник господарського відділу Олег Семенюк окреслив проблемні питання, які виникають під час державних закупівель в зв’язку з невідповідністю деяких положень нормативно-правових актів Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Керівник апарату суду Катерина Бузань відмітила злагодженість і взаємодію структурних підрозділів під час виконання завдань по організаційному забезпеченню роботи суду. Зазначила, що працівники апарату суду відповідально відносяться до виконання своїх посадових обов’язків, дотримуються Правил поведінки працівника суду, Загальних правил поведінки державних службовців. Подякувала всім працівникам за роботу, за активну громадянську позицію та патріотизм при прийнятті рішення щодо відрахування із своєї зарплати коштів на лікування військовослужбовців, які отримали поранення під час проведення антитерористичної операції. Також висловила вдячність Раді трудового колективу працівників апарату суду за організацію і проведення культурно-масових заходів, які проводились у суді.
Позитивну оцінку роботі апарату суду дала заступник голови суду Наталія Маратівна Малахова. Вона подякувала працівникам апарату за належну роботу в цей непростий час як для держави так і для судової системи України зокрема. Побажала в подальшій роботі врахувати всі зауваження, пропозиції та рекомендації, які прозвучали в ході підведення підсумків, дотримуватись якісних показників роботи, постійно працювати над підвищенням кваліфікації.