flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підведено підсумки роботи апарату суду за перше півріччя 2015 року

05 серпня 2015, 21:48

4 серпня  2015 року відбулись загальні збори працівників апарату суду, на яких було підведено підсумки роботи апарату Житомирського апеляційного адміністративного суду за перше півріччя 2015 року. 

Апарат суду здійснює організаційне, документальне, інформаційно-технічне, фінансове, кадрове та матеріально-технічне забезпечення роботи суду.

Збори заслухали звіти керівників структурних підрозділів суду про стан   та обсяг виконаної роботи.

Виконуючим  обов’язки начальника загального відділу Ковтонюком С.В. було зазначено, що за перше півріччя 2015 року працівниками відділу зареєстровано та розподілено між суддями 6 553 адміністративних справи, зареєстровано та передано виконавцям 3 609 одиниць іншої вхідної кореспонденції, яка надійшла на адресу суду. Також відділом забезпечено реєстрацію та відправлення всієї вихідної кореспонденції суду в загальній кількості 998 документів, направлення справ в суди першої інстанції після апеляційного розгляду, ведення архівної справи суду.

За звітний період працівниками відділу організаційного забезпечення судового процесу та роботи керівництва суду було забезпечено проведення 5 826 судових засідань. Більшість справ відпрацьовані з дотриманням норм Кодексу адміністративного судочинства України та Інструкції з діловодства в адміністративних судах України. Проте були окремі випадки недотримання процесуальних строків при відправленні судових повісток та копій судових рішень сторонам по справі. Основною причиною цих недоліків, як зазначив начальник відділу Шакалов А.В., є плинність кадрів. Так на даний час у відділі є лише один секретар судового засідання, стаж роботи якого більше одного року.

Звітуючи про роботу статистично-аналітичного відділу, начальник цього відділу Никончук П.М. відмітив зокрема своєчасне формування і подання у відповідні державні органи статистичної звітності, здійснення аналізу обліково-статистичної роботи суду в 2014 році, огляд даних про стан здійснення судом судочинства в 2014 році. Також на виконання завдань Вищого адміністративного суду України у звітному періоді було проведено вивчення та узагальнення судової практики розгляду і вирішення адміністративними судами справ зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері митної справи; зі спорів, що виникають у зв’язку з виконанням рішень судів про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган або державна установа, підприємство, організація.

Начальник фінансово-економічного відділу Кирик О.П. прозвітувала про видаткову, планову, контрольну та внутрішню діяльність відповідно до планів роботи відділу та суду. Освоєно 4541,1 тис.грн. видатків по загальному фонду бюджету, 840,8 тис.грн. видатків по спеціальному фонду бюджету. Станом на 01.07.2015р. кредиторська заборгованість  за коштами загального та спеціального фонду державного бюджету відсутня. Розроблено та подано до Держаної судової адміністрації України таблиці Бюджетного запиту на 2016 рік.

Основними проблемними питаннями, які виникають під час роботи відділу, продовжують залишатися неузгодженість нормативно-правових документів та надання однієї і тієї ж самої інформації на запити в різні управління та відділи ДСА України.

Відділом по роботі з персоналом суду на протязі звітного періоду на належному рівні було забезпечено ведення кадрової роботи та державної служби  із складанням та поданням необхідної звітності, проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань у 2014 році, конкурсу на заміщення вакантних посад держслужбовців. Виконано підготовчу роботу для забезпечення проведення перевірки державних службовців суду відповідно до Закону України «Про очищення влади». Здійснювались організаційні заходи по підвищенню кваліфікації працівників суду.

До проблемних питань головний спеціаліст відділу по роботі з персоналом Підковенко О.С.  віднесла питання плинності кадрів. У першому півріччі 2015 року звільнились 9 працівників апарату суду, прийнято на роботу одного працівника. Головними причинами звільнення є низький рівень заробітної плати.

Керівник апарату суду Бузань К.П. доповіла присутнім зміст листа Адміністрації Президента України, який надійшов на звернення працівників апарату суду щодо забезпечення дотримання Кабінетом Міністрів України положень Закону України «Про судоустрій і статус суддів» в частині встановлення посадових окладів працівникам апарату суду у розмірі 30% посадового окладу судді місцевого суду. Адміністрація Президента звернулась з відповідним листом до Уряду про невідкладне розроблення та затвердження змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9.03.2006р. № 268 та здійснення комплексу необхідних заходів, які у сучасних умовах дозволять забезпечити всебічне виконання вимог ЗУ «Про судоустрій і статус суддів» в частині оплати праці працівників апаратів судів.

Наразі ж, зазначила керівник апарату, рівень оплати праці працівників апаратів судів продовжує залишатись на низькому рівні та не заохочує державних службовців продовжувати роботу в органах судової влади. Не зважаючи на ці труднощі працівники апарату здійснили організаційне забезпечення роботи суду та судових процесів на належному рівні, за що висловила всім подяку, зазначивши, що всі пропозиції та зауваження, які надходили в ході обговорення звітів, прийняті та будуть враховані для покращення організації роботи апарату суду.