Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В рамках проекту «Про суд відверто» та відповідно до рішення РСУ від 05.02.2015 № 5 «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» у період з 16 березня по 30 червня 2016 року опитано та заповнено 44 анкети відвідувачами ЖААС.
З 44 опитуваних 4 особи перебували в суді вперше, 8 осіб – були учасниками судового процесу менше 10 разів, 32 особи – учасники судових процесів більше 10 разів.
Якість та доступність інформації для відвідувачів суду у приміщенні суду найвищою оцінкою (за п’ятибальною шкалою) оцінили 26 опитуваних; для 12 осіб якість та доступність інформації знаходиться на достатньому рівні, 3 особи поставили середній бал (3) за всіма критеріями; 2 особи незадоволені якістю інформації (оцінка 2), доступність інформації оцінили середнім балом, 1 особа не відповіла на дане запитання.
На запитання щодо ефективності організаційної роботи суду 9 з 44 опитуваних оцінкою 3 бали (за п’ятибальною шкалою) оцінили вчасність початку судових засідань, 14 опитуваних оцінили вчасність початку судових засідань оцінкою 4 бали, і 1 особа поставила оцінку найнижчу оцінку (2 бали). Більшість опитуваних цілком задоволені своєчасністю направлення судових викликів та копій судових рішень (5 балів), 1 особа незадоволена вчасністю направлення судових викликів, копій судових рішень та вчасністю початку судових засідань (за всіма критеріями 2 бали), проте є і негативні оцінки (1 та 2 бали) вчасності направлення копій судових рішень. 1 особа не відповіла на дане запитання.
Всі опитувані вважають графік роботи суду зручним.
28 осіб оцінили зручність та комфортність перебування в суді найвищим балом (5), 15 осіб поставили оцінку 4, 1 особа – оцінку 3. Три людини висловили бажання – забезпечити у приміщенні суду Wi-Fi, доступ до інтернету, 1 особа вказала на необхідність виділення приміщення для гардеробу, ще 1 особа зазначила необхідність збільшення кількості стільців, 1 особа, яка поставила найнижчий бал (3), вказала на недостатність місць для чекання до судового засідання.
Один відвідувач написав, що приємно вражений наявністю куточка для зарядки мобільних телефонів та гаджетів, якого немає навіть у ВСУ, ВАСУ, ВГСУ та ін.
Доступність суду для людей з особливими потребами 3 опитуваних оцінюють на високому рівні, 28 - на достатньому рівні, 8 – на недостатньому, 5 осіб не відповіли на дане запитання.
23 з 44 опитуваних вважають суд об’єктивним та неупередженим під час розгляду справи, 3 особи дали негативну відповідь на дане запитання і 18 людей не змогли відповісти на це запитання.
Всім опитуваним подобається ставлення працівників апарату суду до відвідувачів («відмінно» - 28; «добре» - 16).
Актуальною інформацією про діяльність суду опитувані вважають:
- матеріали узагальнення судової практики – 2;
- інформація щодо сплати судового збору – 2;
- інформація про суддів та режим роботи – 1;
- вчасність внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень процесуальних документів, повідомлення про результати розгляду справи у разі розгляду за відсутністю сторони – 1;
- інформація, яка розміщена на сайті суду та в ЄДРСР – 1;
- статистика розгляду справ за категоріями – 1;
- контактні дані – 1.
35 осіб не відповіли на дане запитання.
20 з 44 опитуваних вважають, що якість роботи суду змінилась, 5 осіб не відзначила змін у якості роботи суду, решта 19 не змогли відповісти на дане запитання.
Для покращення роботи суду в цілому 2 відвідувачі вважають за необхідне актуалізацію реквізитів для сплати судового збору. 1 особа зазначила за необхідне вчасність внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень процесуальних документів, повідомлення про результати розгляду справи у разі розгляду за відсутністю сторони. 1 людина вказує на необхідність збільшення кількості залів, обладнаних системами для проведення засідань у режимі відеоконференцій. Також, відвідувачі висловлюють бажання мати вільний доступ до Інтернету в приміщенні суду. Решту опитуваних діяльність суду цілком влаштовує. Один з опитуваних вважає ЖААС одним з кращих судів за рівнем організації роботи в Україні.
Прес-служба