Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
21 липня 2016 року в ЖААС відбулись загальні збори працівників апарату з підведення підсумків роботи за перше півріччя 2016 року.
Перед аудиторією виступили керівники структурних підрозділів суду, які доповіли про основні показники діяльності та плани на найближчий період часу.
Начальник загального відділу Артем Збаражський звітував, що за І півріччя 2016 року було прийнято і розподілено між суддями 3708 справ та відправлено судам першої інстанції після апеляційного розгляду 3772 справи. Крім цього, зареєстровано 3839 вхідних документів та 1226 - вихідних (в тому числі надісланих електронною поштою). Також, учасникам судового процесу за їхніми зверненнями надавалася інформація щодо руху та розгляду адміністративних справ. На третій квартал 2016 року заплановано знищення архівних справ згідно акту про вилучення про знищення документів, невнесених до Національного архівного фонду.
Згідно виступу начальника відділу організаційного забезпечення судового процесу та роботи керівництва суду Андрія Шакалова за перше півріччя 2016 року працівниками відділу забезпечено проведення 1091 судове засідання, з них - 892 зі здійсненням звукозапису, 44 судових засідань проведено у режимі відеоконференцзв'язку. Виготовлено та видано 98 виконавчих листів. Крім того, заступниками начальника відділу на постійній основі ведеться контроль за дотриманням строків передачі справ до загального відділу, моніторинг за своєчасним внесенням до ЄДРСР електронних копій судових рішень, своєчасністю направлення судових рішень сторонам по справі тощо. Найкращими працівниками за результами роботи відділу є головний спеціаліст - Луценко Т.М., секретар судового засідання - Лялевич С.С., секретар - Шведюк М.М., діловод - Полоневич Т.Ю.. При визначені кращих працівників брались до уваги не лише кількісні показники в роботі, а й ставлення працівника до своїх обов'язків, трудової дисципліни, наявність зауважень до якості роботи, бажання самовдосконалюватися.
Начальник статистично-аналітичного відділу Павло Никончук повідомив, що працівники відділу забезпечують дотримання єдиного порядку обліку та опрацювання статистичних даних для складання звітів і аналітичних оглядів, ведуть автоматизований облік статистичних карток в КП «ДСС», здійснюють оперативний пошук обліково-інформаційних даних, а також роботу з розрахунку навантаження на суддів зі складанням таблиць та відображенням динаміки. На виконання плану роботи відділу в січні 2016 року проаналізовано стан роботи суду із зверненнями громадян у 2015 році. Також, у січні 2016 року розроблено нове Положення про організацію роботи із зверненнями громадян у апеляційному адміністративному суді з урахуванням Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції».
Крім того, у зв'язку із внесенням у березні 2016 року змін до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах в установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації здійснено деякі корегування у роботі зі зверненнями громадян. Зокрема, заведено нову форму журналу реєстрації звернень громадян, розроблено форму електронного звернення громадян та створено окрему рубрику «Звернення громадян», до якої увійшли усі матеріали пов'язані з даним напрямком роботи.
Організовувалась робота із запитами про надання публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації. Так, у січні 2016 року складена аналітична довідка про результати надходження та розгляду вказаних запитів у 2015 році, яка оприлюднена на сайті суду.
На виконання відповідних завдань Вищого адміністративного суду України протягом звітного періоду проводилась і аналітична робота, яка полягала в узагальненні найприорітетніших питань судової практики.
Начальник відділу по роботі з персоналом Олена Мозгових зазначила, що протягом І півріччя 2016 року до суду було прийнято 3 працівника (1 - на посаду державного службовця, 2 - на посади службовців), звільнено – 3 працівника ( 1 державний службовець, 2 службовці). Також, проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань у 2015 році, про результати щорічної оцінки подано звіт до ДСА України; забезпечено інформування працівників суду про надходження на адресу апеляційного адміністративного суду документів з питань діяльності суду, документів центральних та місцевих органів державної влади, установ тощо; нормативно-правовими актами з кадрових питань; локальними актами суду; завершено заходи на виконання вимог Закону України "Про очищення влади" щодо працівників апарату суду ; забезпечено наповнення системи «Кадри WEB»; здійснено заходи по запровадженню нового законодавства, яким регулюються питання проходження державної служби, а саме - проведено навчальний семінар по вивченню Закону України «Про державну службу» № 889-VIIIвід 10 грудня 2015 року. Порушень Правил внутрішнього трудового розпорядку та етики поведінки працівниками суду виявлено не було.
Начальник відділу інформаційного забезпечення судового процесу В’ячеслав Секушин прозвітував, що організація роботи забезпечується на належному рівні. Працівники відділу, відслідковуючи усі програмні та апаратні проблеми у локальній мережі, а також враховуючи побажання користувачів, усувають усі недоліки або знаходять альтернативні шляхи роботи для користувачів у інформаційній системі суду. Технічне обслуговування комп’ютерного обладнання та програмне забезпечення в суді здійснюється згідно встановлених норм і правил.
Начальник господарського відділу Житомирського апеляційного адміністративного суду Олег Семенюк зазначив, що протягом звітного періоду працівники відділу створювали по можливості належні умови праці працівників суду; проводили інструктажі та заняття з охорони праці, пожежної безпеки та цивільного захисту; ремонтували та обслуговували комп'ютерну техніку, займались заправкою картриджів тощо. Також, проведено моніторинг законодавства у сфері державних закупівель з подальшим впровадженням у суді електронних допорогових закупівель. Проводились різні профілактичні заходи.
Усі завдання, заплановані для виконання відділом у І півріччя 2016р. виконані вчасно, в повному обсязі та на належному рівні.
Головний спеціаліст фінансово-економічного відділу Людмила Сардак довела до відома колективного зібрання аналіз фінансових ресурсів Житомирського апеляційного адміністративного суду за І півріччя 2016р., в якому зазначено інформацію по кошторису на І півріччя 2016р. та розподіл кошторисних призначень і касових видатків по загальному та спеціальному фондах державного бюджету за І півріччя 2016р. Протягом вказаного періоду усім працівникам суду, які йшли у відпустку була виплачена матеріальна допомога на оздоровлення до відпустки у розмірі посадового окладу.
Підсумовуючи проведений захід, керівник апарату суду Катерина Бузань відмітила, що відсутність скарг на дії працівників апарату від сторін по справі та відвідувачів суду, а також матеріали опитування відвідувачів згідно системи оцінювання роботи суду свідчать про результат якісної роботи працівників з виконання покладених на них обов’язків та надання адміністративних послуг.
Такі результати необхідно закріпити і підтримувати надалі.
Керівник апарату подякувала всім працівникам за належне організаційне забезпечення роботи суду, суддів та судових процесів, а також за участь у культурних і просвітницьких заходах та проявлене милосердя під час збору коштів на лікування тяжкохворих колег як свого, так і інших судів.
Прес-служба