Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Постановою Центральної виборчої комісії України від 07.10.2016 № 437 «Про перші вбори депутатів сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 18 грудня 2016 року» на неділю, 18 грудня 2016 року, призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів об’єднаних територіальних громад, утворених, зокрема, у межах Житомирської та Рівненської областей (додатки № 5, № 15 до постанови ЦВК від 07.10.2016 № 437).
Початок виборчого процесу оголошено з 29 жовтня 2016 року.
У зв’язку з цим з 29 жовтня 2016 року в Житомирському апеляційному адміністративному суді буде встановлено особливий режим роботи для суддів і працівників апарату в позаробочий час, святкові і неробочі дні, а також напередодні дня виборів та в день виборів.
Приймання документів і адміністративних справ, пов’язаних з виборчим процесом, здійснюватиметься не лише у звичайний робочий час суду – з 9.00 до 17.00, але й у позаробочий час - до 21 години, вихідні та святкові дні – з 9.00 до 18.00.
Такий графік роботи суду триватиме до завершення виборчого процесу.
За додатковою інформацією громадяни можуть звертатися за телефонами:
(0412) 481 602 – приймальня
(0412) 481 604 – канцелярія
(0412) 481 637 – факс
Адреса: 10002, м. Житомир, м-н Путятинський, 3/65
Електронна адреса: inbox@apladm.zt.court.gov.ua